Sommer GEK

Gammel Elevkomsammen eller GEK er Epos Elevforenings årlige komsammen for alle Epos elever både nuværende og forhenværende.

Sommer-GEK foregår i uge 27 i sommerferien, og er 6 dages sjov tilbage på Epos med lempede regler og hygge på tværs af årgangene. På Sommer-GEK vil det være muligt, at lave udbud både offentlige og private samt benytte skolen faciliteter såsom spillerummet, hytten m.m.

Vi glæder os til en uge med hygge og sjov, og vi kan slet ikke vente med at hilse på jer alle sammen <3

Regler

• Alkohol er ikke tilladt under hele Sommer-GEK
  • Rygning foregår udenfor skolens grund
  • Ingen stoffer af nogen art
  • Der skal være ro på sovearealerne mellem klokken 21:00-8:00

Flere regler tilgår.

For Eposoffer

Eposoffer er mere end velkomne, og vi håber i vil give et kort visit en eller flere af dagene. Eposoffer betaler for overnatning på samme præmis som andre deltagere. Dog har vi en forståelse for, at man gerne vil overnatte andetsteds eller at man kun bliver i en dag. I disse tilfælde betaler man kun for mad de dage man er der. Det kan gøres her

Skulle der være spørgsmål så skriv endelig til os på bestyrelse@epos-elevforening.dk

Praktisk Information

Ankomst

4. juli klokken 15:00

Afgang

9. juli klokken 14:00

Pris og Tilmelding

1000 kroner (1150 for ikke-medlemmer) Husk at det er billigere, at blive medlem og deltage end ikke at blive medlem.

Men kan tilmelde sig her:

For medlemmer

For ikke-medlemmer

For Eposoffer

Tilmeldingsfrist

29. juni klokken 23:59

Mad

Alle måltider er som udgangspunkt frivillige, dog skal man huske, at det ikke er muligt at få mad udenfor de givne madtider.

Værelsesfordeling

Hvis man ønsker eneværelse kan dette ønskes på mail bestyrelse@epos-elevforening.dk. Hvis man ønsker, at sove med sine venner ordnes det på selve Epos.

Deltagelse færre dage

På grund af lejekontrakten med Epos er det desværre ikke muligt, at betale mindre, hvis man vil være med i færre dage, og stadig overnatte. Hvis man kun er der en enkel dag uden overnatning skal man betale for mad. Det kan gøres her