Hvorfor blive medlem?

"En gang epoet, altid epoet!"

Epos Elevforening er det sted, hvor man som epoet kan finde fællesskab uden lige. Foreningen er skabt af epoeter, til epoeter, så det er kun os der sætter grænsen for vores fælles vildskab.

2020 bød på en League of Legends-turnering, en årgangshyttetur, 20.000+ kr. Fondsøgt udstyr til krigslive holdet og meget mere. Også selvom 2020 var året, der var plaget af nedlukninger og vores alles ‘yndlings’-pandemi.

Foreningen har skabt bånd mellem årgange, mellem interesser og interne fællesskaber, og vi kan kun love, at næste år bliver vildere! Og hvis du er medlem, kan du være med til at bestemme, hvilken retning vi skal gå!

Men hvad går mine penge til? Hvorfor er det ikke gratis?

Den primære grund til, at Epos Elevforening har et kontingent, er så vi kan blive en del af det større nørdemiljø. Dette sker ved at være medlem af Landsforeningen Bifrost, som har medlemskontingent. Bifrost giver os ikke kun adgang til et endnu større fællesskab, men masser af arrangementer, sikkerhed for vores events og muligheder for at søge penge til vores egne aktiviteter og projekter.

Men et kontingent er slet ikke dårligt, selv uden disse mange fordele. Fordi:

Disse muligheder, sammen med dit eget betalte kontingent, giver pengene lige tilbage til dig, enten i form af krigslive udstyr, billetter til Koyo-con, finansiering af dit helt eget rollespil-arrangement gennem Epos-Puljen eller noget helt fjerde. Alle de penge vi råder over kan vi ikke vente med at give lige tilbage til hvor de kom fra: Jer.

Eksempler på dette kan findes her:
Der blev givet betalte præmier til forårets League of Legends turnering, som blev sponsoreret af foreningen.

• Flugten, et rollespilsscenarie, blev støttet med 1000 kr. Via Epos-puljen

• Årgang 5 blev støttet med 6000 kr. Og fik derfor  realiseret deres sommerhyttetur.

• Epos officielle krigslivehold har fået støtte for over 20.000 kr. I udstyr, telte og bålgrej.

• COVID-19 pandemien stoppede vores mange udflugter, men der var (og er) planer om udflugter til j-pop, Koyo, Fastaval og meget mere

Måske sætter 2021 dit projekt på listen?
Det må tiden vise. Men det hele starter med et medlemskab.

website builder. Create your website today.